Πολιτική Επιστροφών
Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εάν:
Αλλάξετε γνώμη
Στην περίπτωση που αλλάξετε γνώμη έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας (δικαίωμα υπαναχώρησης). Στο ηλεκτρονικό κατάστημα swellshop.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Το προϊόν είναι ελαττωματικό
Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες της βλάβης και να συνεννοηθούμε για την επιστροφή του προϊόντος.
Έχετε λάβει λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε
Αν το προϊόν που παραλάβατε διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να μας αναφέρετε το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε.
Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 6938389805 ή στο email sales@swellshop.gr ( με αναφορά του κωδικού παραγγελίας και την ένδειξη επιστροφή) προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
Μέχρι πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα swellshop.gr δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επιστρέψουν ένα προϊόν εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Ποια κριτήρια πρέπει να πληρούνται για να δικαιούμαι επιστροφή;
Για να μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος χρειάζεται:
Να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 48 ωρών και να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα και τον τρόπο που θα θέλατε να το αντιμετωπίσουμε.
Το προϊόν να είναι άθικτο, να μην έχει δηλαδή φορεθεί / χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής και να μην έχει λερωθεί / χτυπηθεί.
Να μην έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν οι ειδικές σημάνσεις του πχ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες κλπ.
Να μην έχει γίνει τροποποίηση του προϊόντος πχ. Αφαίρεση τμήματος του
Η συσκευασία του να μην έχει καταστραφεί.
Να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία απεστάλη (εγγύηση).
Να μπορεί το προϊόν να αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές εκτός των όρων πολιτικής μας, οι επιστροφές δε θα γίνονται δεκτές.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;
Σε αυτή την περίπτωση δικαιούστε:
Την αντικατάσταση του εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. H αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
Τη μείωση της τιμής πώλησης σε σχέση με το ελάττωμα.
Την υπαναχώρηση από την αγορά εκτός εάν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Στην περίπτωση ελαττωματικού αξεσουάρ:
Αναλαμβάνουμε την πλήρη και δωρεάν αντικατάσταση μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από εμάς, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση του με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή υπαναχώρηση από την αγορά.
Τι άλλο πρέπει να γνωρίζω για τις επιστροφές;
Η ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για τη σωστή συσκευασία τους και ότι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα swellshop.gr δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να:
Ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται βάση της κατάστασης των προϊόντων
Να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του πελάτη με τη δική του.